تــــــــــکــــــــــ دانــــــــلـــــود هــــــا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 553
بازدید ماه : 816
بازدید کل : 28121
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


Ashampoo Snap نرم افزار قدرتمند محصول شرکت محبوب ashampoo می باشد که میتواند به راحتی از محیط ویندوز و نرم افزارها و بازی فیلم و عکس تهیه کند. شاید این در ابتدا ساده به نظر برسد ولی امکانات موجود در این نرم افزار باعث می شود این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت عکس و فیلمبرداری ، امکانات لازم برای تهیه فیلمی تمام عیار از محیط ویندوز را داشته باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند به صورت تمام صفحه از محیط ویندوز فیلم و عکس تهیه کند ، توانایی این را دارد که از ناحیه ای ویژه که توسط شما معین می شود فیلم برداری نماید ، میتواند در هنگام فیلمبرداری روی گزینه بزرگنمایی (zoom) انجام دهد.. Ashampoo Snap همچنین میتواند تنها از منوهایی که باز می شوند فیلم و عکس تهیه نماید. بعد از فیلمبرداری میتوان به به فیلم عکس ، یادداشت ، متن ، دور اشیاء خط کشیدن و واترمارک اضافه کرد و این یعنی شما میتوانید یک فیلم آموزشی بسازید. همچنین در ادامه این قابلیت وجود دارد که صدا و تصویر ورودی از میکروفون و وب کم را نیز به فیلم گرفته شده ، اضافه کنید. در ادامه قابلیت ها ، امکان ویرایش محدود عکس و فیلم وجود دارد و میتوان تغییر سایز ، چرخش ، پاک کردن قسمتی از عکس و… انجام داد. نرم افزار در کاربرد بسیار آسان است و تمامی فرایندها روشن و امکانات در دسترس خواهد بود. قابلیت های کلیدی نرم افزار: – امکان فیلم برداری تمام صفحه یا فیلمبرداری از ناحیه ای خاص – توانایی بزرگنمایی روی قسمتی از صفحه در زمانی مشخص – قابلیت اضافه کردن صدا ، عکس ، فیلم ، متن ، یادداشت و واترمارک به عکس و فیلم – توانایی ضبط فیلم و عکس تنها از منوها – امکان ویرایش محدود عکس و فیلم (تغییر سایز ، برش، چرخش، سیاه و سفید کردن و…) – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز۷ و ۸.

 

ashampoo snap عکس و فیلمبرادری حرفه ای از محیط ویندوز Ashampoo Snap 6.0.10

 

 



ادامه مطلب

Stoik Video Enhancer نرم افزاری مناسب در زمینه بهبود و افزایش کیفیت و رفع نویز و تنظیم رنگ و بهبود خطاهای ویدیوها می باشد. محیط نرم افزار ساده بود و عملیات ها به صورت خودکار و با الگوریتم های خاص نرم افزار صورت خواهد پذیرفت و از نظر فنی کاربر دخالتی در آنها ندارد و فقط نصب به مدیریت آنها اقدام خواهد نمود. Stoik Video Enhancer از الگوریتم های تطبیقی و براساس تجزیه تحلیل فریم های قبلی و بعد برای بهبود ویدیو استفاده میکند. این نرم افزار با استفاده از اطلاعات فریم های قبلی و بعدی قسمتی از ویدیو که دچار مشکل است را بررسی نموده و آن را رفع خواهد کرد. با استفاده از یک موتور پیش بینی حرکت این نرم افزار در زمینه بهبود مشکلات ویدیو بسیار قدرتمند خواهد بود. تصحیح روشنایی بیش از حد ویدیو و تصحیح رنگ و سایه ویدیو از جمله امکانات اولیه نرم افزار محسوب میگردد. از بین بردن لرزش دست ناشی از فیلمبرداری ناصحیح و همچنین رفع نویزهای دیجیتال و همچنین افزایش وضوح تصویر ویدیو از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب میگردد. باتوجه به سنگین بودن فرایندهای نامبرده شده و استفاده زیاد از پردازنده CPU در استفاده از نرم افزار صبور باشید و به آن فرصت دهید. 

 

Stoik Video Enhancer افزایش کیفیت و رفع عیوب ویدیو Stoik Video Enhancer 1.0.0.3833

 

 



ادامه مطلب

VSO Video Converter نرم افزار بسیار کامل برای تبدیل فرمت ویدیویی و صوتی می باشد. این نرم افزار محصول شرکت قدرتمند VSO می باشد. با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری  .avi .divx .flv .mpg .mkv .wmv .xvid Blu-rays DVDs .ac3 .dts .mp3 .wav .wma .flac .mka .ape .mp1 .mp2 .mpa .mpga .mpu .aac .m4a .ma4 .mpc .ogg .ra .ram .rm .aif .wav .wave .au میتواند کاربر را در زمینه تبدیل فرمت بی نیاز کند. همچنین این نرم افزار با پشتیبانی از انواع زیرنویس ها با فرمت های نظیر srt و Sub میتواند برای ویدیوی شما زیرنویس نیز قرار دهد. نرم افزار دارای پلیر داخلی است تا بتواند ویدیو و یا صوت در حال تبدیل را به کاربر نمایش دهد و پخش کند و همچنین با دارا بودن قابلیت ویرایش های جزئی نظیر تنظیم نور و کنتراست و همچنین چسباندن چندین ویدیو برای تبدیل به یک ویدیو واحد نرم افزار میتواند از نظر ویرایشی به دیگر نرم افزارها بی نیاز باشد. 

 

videoconverter تبدیل فرمت صوتی و تصویری VSO Video Converter 1.1.0.20

 



ادامه مطلب

WinX DVD Ripper Platinum نرم افزاری عالی برای ریپ کردن دی وی دی های فیلم برروی هارد دیسک با فرمت های معمول ویدیویی می باشد. همانطور که میدانید فیلم هایی که به صورت ویدیویی برای روی لوح های فشرده dvd رایت می شوند دارای فرمت خاصی هستند و همچنین حجم بسیار بالایی دارند و اگر قصد بر کپی کردن آنها با همان فرمت و حجم باشد فضای زیادی از هارد دیسک را اشغال میکنند. بنابراین اکثر کاربر با استفاده از نرم افزارهای ریپ کننده این دی وی دی ها را بدون کاهش کیفیت برروی هارد دیسک خود نگهداری میکنند تا ضمن اشغال کمتر فضای هارد دیسک از فرمت های معمول تری برخورددار باشند. این نرم افزار انواع لوح های فشرده فیلم دی وی دی را به فرمت های معمول نظیر AVI (DivX, Xvid), MP4, MPEG, WMV, 3GP, MOV, FLV و… تبدیل میکند. همچنین این نرم افزار امکانات ویژه برای تبدیل وی دی دی ها به فرمت های قابل بخش در تبلت ها و گوشی های آندروید و آیفون در نظر گرفته است. برخی از دی وی دی ها ممکن است دارای قفل باشند یا محافظت ناحیه ای باشند که این نرم افزار قفل ها را شکسته و به راحتی دی وی دی را ریپ خواهد کرد. از نظر امکانات ویرایشی ، این نرم افزار در هنگام ریپ میتواند قسمت های دلخواه را روی هارد دیسک ریپ نکند و همچنین نسبت به تنظیم کیفیت دلخواه کاربر اقدام نماید و لازم به ذکر است میتوانید کیفیت صدا و فیلم را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار باتوجه به قابلیت استفاده از تمامی هسته ای پردازنده (تا ۸ هسته) میتواند سرعت بسیار بالایی را در ریپ نمودن در اختیار کاربر قرار دهد. در ادامه مطلب تمامی فرمت های پشتیبانی شده و دستگاه ها آمده اند.

 

WinX DVD Ripper Platinum ریپ کردن فیلم های روی دی وی دی WinX DVD Ripper Platinum 7.0.0.40

 

 



ادامه مطلب

Aiseesoft Video Converter Ultimate نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از Aiseesoft Studio می باشد.

 

Aiseesoft Video Converter Ultimate مبدل سریع و قدرتمند Aiseesoft Video Converter Ultimate 6.3.60



ادامه مطلب

بهتر است هر روز نرم افزارهای رایگان را بیشتر بشناسید. کرک کردن نرم افزارها علاوه بر خلاف قوانین کپی رایت است از نظر اخلاقی نیز درست نیستند. در حالی برای جایگزینی نرم افزارهای نیازمند کرک ، نرم افزارهای قدرتمندی وجود دارد ، چرا از نرم افزارهای کرک شده استفاده میکنید؟

Freemake Video Converter نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود. در ادامه مطلب لیست کامل فرمت های ورودی و خروجی را آورده ایم. این نرم افزار در تبدیل فرمت از دو تکنولوژی  CUDA و DXVA برای افزایش سرعت در تبدیل فرمت استفاده میکند. تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل نظیر  iPod, iPhone, iPad, PSP, Android نیز در زمره تواناهایی این نرم افزار محسوب می شود. دیگر ابزار مهم نرم افزار که شاید مهم باشد ، امکانات در زمینه چرخش ویدیوها ، بریدن ، چسباندن و کاهش حجم آنها می باشد که مسلما در هنگام تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و صوتی میتواند کارامد باشد و تمامی نیازهای کاربر را رفع کند. چسباندن زیرنویس های SSA/SRT/ASS به فیلم ها نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. تنظیم کیفیت صوت و تصویر و بیت ریت ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز در نرم افزار میسر خواهد بود. در زمینه رایت ، نرم افزار میتواند ویدیوها را با فرمت بلو-ری برروی دیسک های بلو-ری رایت نماید. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارد که ویدیوها را تا سقف ۲۰ ساعت برروی لوح های فشرده dvd معمولی و تا سقف ۴۰ ساعت برروی لوح های فشرده دوطرفه dvd رایت کند و این یعنی رد کردن محدودیت هایی که در زمینه رایت ویدیو برروی لوح های فشرده لحاظ شده است. ساخت اسلایدشو استفاده از عکس ها و صوت و ویدیو و ذخیره انها نیز از توانای های مهم این نرم افزار در کنار قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین از سایت های اینترنتی مانند یوتوب ، گوگل ، فیس بوک و… می باشد. در ادامه مطلب با امکانات جزئی نرم افزار آشنا شوید.

 

freemake video converter تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 4.0.3.2

 

 



ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :